ביטול עסקה

זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן: "החוק") הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מבניהם.

 

זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית

שירות הלקוחות של ביג אלקטריק – בהודעה בעל פה/קולית בטלפון מס' 074-7576666

בימים א' – ה' בין השעות 09:00 -17:00

בדואר אלקטרוני לכתובת : cs@bigelectric.co.il

הודעה בעל פה שניתן למסור במקום העסק בכתובת המשור 13 טבריה

בדואר רשום לכתובת המשור 13 טבריה. ת.ד 484

בהודעה בכתב באמצעות מילוי הטופס ב"צור קשר" בכותרת של האתר

בשדה "הערות" יפרט הצרכן את תעודת הזהות ואת מספר ההזמנה שאותה מבקש המרכן לבטל

הודעה על ביטול עסקה מכל סיבה שהיא תהיה באמצעות אחד מאמצעי התקשורת הבאים :

טופס פנייה ממוחשב

מוקד השירות 074-7576666 בשעות הפעילות

הודעה בדוא"ל אל service2@electrokubi.com

הודעת פקס שתשלח אל 04-8662505 או

הודעה בכתב שתשלח אל ת.ד 484 רח' המשור 13 טבריה 1410401